.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي مراكز همسريابي معتبر در گيلان

رئيس سازمان جوانان گيلان گفت: راه‌اندازي مراكز همسريابي معتبر از اهداف شبكه فعالان ازدواج « شبكه شفا » است.

حجت‌الاسلام سعيد مهدوي در مراسم افتتاح شبكه فعالان ازدواج گيلان در مؤسسه فاطميون رشت با عنوان « شبكه شفا » درباره مشكلات ازدواج جوانان اظهار داشت: در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي مبني بر واگذاري امور مهم به بخش‌هاي غيردولتي و افزايش سرعت در كارها و كاهش هزينه‌ها، شبكه فعالان ازدواج در گيلان راه‌اندازي شده است.
وي راه‌اندازي شبكه فعالان ازدواج را موجب شناخت خلأهاي موجود و فراهم آوردن ظرفيت‌هاي جديد در اين عرصه عنوان كرد و بيان داشت: اين شبكه به حساس‌سازي اقشار جامعه پيرامون اهميت و ضروريات مسئله ازدواج در دوران كنوني مي‌پردازد.
مهدوي با تاكيد بر اينكه مشكل ازدواج به دست چند نفر يا چند گروه برطرف نمي‌شود، تصريح كرد: شبكه شفا افراد موثر و مخاطبان خود را در امر ازدواج شناسايي و ساماندهي مي‌كند.
وي ايجاد بانك اطلاعات جامع اطلاعات در زمينه ازدواج را از جمله اهداف راه‌اندازي شبكه شفا ذكر كرد و گفت: اين بانك تاكنون در كشور وجود نداشته است.
رئيس سازمان جوانان گيلان اضافه كرد: شبكه شفا مي‌تواند خلأ مديريت متمركز و مركز مسئول در حوزه ازدواج را با برقراري يك نظام عالي مديريتي و هماهنگ براي تقويت بنيان خانواده‌ها و برطرف كردن دغدغه‌ جوانان در امر ازدواج پر كند.
وي تحقق ازدواج‌هاي به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پايدار را از ديگر اهداف شبكه شفا ذكر كرد و افزود: افزايش محسوس تعداد واقعه ازدواج و كاهش محسوس تعداد واقعه طلاق در سال از ديگر اهداف راه‌اندازي اين شبكه است.
مهدوي انجام پژوهش‌هاي كاربردي و توليدات رسانه‌اي در راستاي الگودهي و فرهنگ‌سازي صحيح ازدواج و همچنين آسيب‌شناسي طلاق را از شيوه‌هاي اهداف شبكه شفا عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: تاسيس و ايجاد كانون‌هاي پيوند مهر براي ارائه خدمات و اعطاي تسهيلات در حوزه ازدواج و جهيزيه با شايسته‌ترين و آسان‌ترين روش با حفظ شأن جوانان و خانواده‌هايشان از اهداف ديگر شبكه شفا است.
رئيس سازمان جوانان راه‌اندازي مراكز همسريابي معتبر را از ديگر شيوه‌هاي اجرايي اهداف شبكه شفا برشمرد.
وي با بيان اينكه بخش‌هاي قابل پيش‌بيني شبكه شفا در 10 محور است، تصريح كرد: اين 10 محور شامل IT، همسريابي، تسهيلات، پژوهش، تحقيق، مشاوره، سخنراني، رسانه، مطبوعات، كتاب، توليدات فرهنگي و آموزشي است.
مهدوي افزود: ارتباط با استادان، فرهيختگان و صاحبنظران به منظور برگزاري كلاس‌ها و جلسات آموزشي و مشاوره‌اي از ديگر برنامه‌هاي شبكه شفا است.
مدير عامل كانون ازدواج آسان مؤسسه فاطميون نيز در اين مراسم با بيان اينكه 110 مورد ازدواج در اين مؤسسه انجام شده است، اظهار داشت: اين مؤسسه با 3 ميليون ريال براي جوانان مراسم ازدواج برگزار مي‌كند.
اسدالله جلائي افزود: كانون ازدواج آسان هيچ مبلغي را براي ازدواج جوانان پرداخت نمي‌كند بلكه مديريت برگزاري مراسم عروسي با اين مبلغ را بر عهده دارد.
وي تهيه سالن عروسي، كارت دعوت، تهيه لباس عروس، سفره عقد، ماشين عروس و گلكاري آن، عكاسي و فيلمبرداري، مراحل قانوني ثبت عقد و ازدواج را از مورادي ذكر كرد كه توسط كانون ازدواج آسان انجام مي‌شود.
جلائي خاطرنشان كرد: زوج‌هاي متدين بيشترين مراجعه كنندگان به اين كانون هستند و اغلب افرادي كه دغدغه ازدواج آسان و بدون اسراف و تجمل‌گرايي را دارند به ما مراجعه مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

milad 11 بهمن 1391
سلام خب اماگسترده تربشه بهتره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.